Nästan så jag ber om ursäkt

Haha, sorry för att jag inte skrivit sådär jättemycket sedan mitt första inlägg för ett par dagar sen.
Men det är så att jag inte har min dator hemma, utan den står hos min kompis tillfälligt.
Så där sitter man nu, hos min kompis, i skiten, framför en usel dator som låter som ett helt jävla flygplan. Den är cool, min dator!

Nåja, nu ska jag inte vara så negativ, den klarar faktiskt av nyare spel. Men, du hör ju inget bakom den brummande fasaden!

Idag är det supersöndag, för alla oss fotbollsälskare!

Djurgår'n vs BP (Ingen supermatch, men betydelsen är helt j*vla super!)
United vs City
Chelsea vs Tottenham
PSG vs Lyon


Mina pengar sitter på United, Tottenham, Lyon och BP.. Chelsea, City och Djurgår'n är tre lag jag aldrig sätter mina stålar på. Aldrig!


Kommentarer
Postat av: Malin

är du en usel bloggare tobbe? jag kollar varje dag och ingenting händer? :O

2009-09-23 @ 13:45:51
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Natta

Grym blogg Tobbe! :)

2009-10-07 @ 17:01:17
Postat av: Oleno

puss

2009-12-28 @ 22:43:15
URL: http://oleno.blogaholic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0